3 podstawowe zasady produkcji reklamowej?

blog o reklamie

Poznaj 3 podstawowe zasady organizowania sie? Istnieją trzy najważniejsze zasady przywództwa, które pozwalają zrozumieć siebie i członka Twojego zespołu. Ich przestrzeganie prowadzi do najwyższej skuteczności w działaniu i rozwoju biznesu.

 

 1. Cel: Dlaczego to, co robisz, ma znaczenie dla innych?

Dlaczego robie właśnie to, co robie? Dlaczego codziennie wstajesz rano, aby wykonać właśnie taką pracę, a nie inną?

Dlaczego pracujesz w tej firmie lub branży np. reklamy zewnętrznej, nie w zupełnie innej braży? Tworzysz konkretnie ten produkt lub usługę dla konkretnego profilu klienta. Twój cel określa, a przynajmniej powinien, jak chcesz pomóc lub udoskonalić życie i pracę klienta np. porzez choćby taki szyld reklamowy.

Czy praca wpłynie to na klienta i Ciebie pozytywnie, czy negatywnie. Jesli negatywnie to zaniechaj z robienia tego! Nie opłaca się.

 

2. Pasja, czyli Co cię ekscytuje? To pytanie odnosi się do emocjonalnej strony Twojego zajęcia. Chodzi tutaj o wszystko, co ma dla Ciebie znaczenie. Cel łączy się z postrzeganiem przez ludzi roli, jaką odgrywają w służeniu innym. Jeśli robisz coś, co kochasz, to sukces murowany. Jaj ja, lubie wykonwyać dla Inwestora reklamy świetlne, ponieważ w pełni wykorzystuje to moje wykształcenie techniczne, ekonomiczne oraz doświadczenie w reklami i lubie ten efekt WOW - jak budynek po montażu reklamy wygląda inaczej.

Mam zadowolonych klientów, a to ważne. Gdy wykonujesz właściwe dla siebie zajęcie, to doświadczasz nieustannego przypływu energii. Lubisz swoją pracę i chcesz się w niej  coraz więcej uczyć. Lubisz o niej rozmawiać ze znajomymi, podziwiasz tych, którzy są najlepsi w wybranej przez Ciebie dziedzinie. Wyobraź sobie, że jesteś finansowo niezależny i możesz swobodnie decydować o tym, co chcesz robić, kim być lub co posiadać. Czym byś się zajął tą ptacą nawet, gdyby Ci za to nie płacono? Odpowiedź na to pytanie - często wskaże przedmiot Twojej pasji.

 

3. Wydajność: Cele pojawiają się na końcu.

Wydajność polega na tym, aby realizację marzeń rozdzielić na wykonywalne etapy, za które Ty i Twój zespół odpowiadacie każdego dnia. Dzieje się tak, gdy cel i pasja zbiegają się na drodze realizacji przedsięwzięcia.

Światowa ankieta na temat sukcesu - przeprowadzona na potrzeby książki "Trwały sukces" wykazała, że najtrudniej znaleźć równowagę między postrzeganiem tego, co chcesz zrobić dla świata (twój celem) - a własnymi zamiłowaniami. Gdy odkryjesz tą równowagę, wtedy jest odpowiednia pora na wyznaczanie celów i osiąganie wyników.

Złe cele przyświecają dobrym ludziom, gdy stawiają sobie je za wcześnie. Dopiero kiedy znajdziesz coś, co ma znaczenie dla innych i lubisz to robić - to z powodzeniem zrealizujesz wyznaczone długofalowe cele.

Co możesz zrobić już dzisiaj, aby pokierować swój rozwój zawodowy we włściwym kierunku? To właśnie to! Nic wiecej nie trzeba - to proste - jest pasja - jest radość - jest motowacja do działania i sie chce dziłać. Banalne - ale kto sie na tym zastanwia - niesty niewielu i to ludzi dużo kosztuje niepotrzerbnego cierpienia.

Opracował;

Sławomir Wiśniewski www.adverta.com.pl

na podstawie; Brian Tracy - zródło www.BrianTracy.pl

www.BrianTracy.com

Współpracujemy
icon

Kontakt

Adverta
Sławomir Wiśniewski


ul. Traugutta 34, lok. 9
60-194 Poznań
NIP: 7791607824

+48 696 655 786

s.wisniewski@adverta.poznan.pl