Bez konieczności wczytywania się w skomplikowane przepisy uchwały krajobrazowej Poznania - tu dowiesz sie jakie reklamy można stosowoć wg prawa lokalnego w Poznaniu!!!
OMÓWIENIE W KONTEKŚCIE LITER I ZNAKÓW 3D STREF POZNANIA I ODPOWIDAJĄCYM IM DOZWOLONYCH PRAWNIE FORM REKLAMOWYCH 3D – zgodnie z uchwałą Rady Miasta Poznania – z dnia 11 lipca 2023 r. NR — TZW. USTAWĄ KRAJOBRAZOWĄ LXXXVIII/1671/VIII/2023 - w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń na terenie Poznania”
✅ W UCHWALE NAJWAŻNIEJSZY JEST PODZIAŁ POZNANIA NA STREFY!!! Jest on podzielony w przepisach reklamowych na 5 stref – tj. (obszarów Poznania) - z różniącymi się znacznie przepisami, co do reklama w każdej strefie.
Wyróżnia się, nastepujące strefy w kontekście reklam w Poznaniu;
- ✅ STAROMIEJSKĄ
- ✅ CENTRUM I HISTORYCZNYCH DZIELNIC
- ✅ ZURBANIZOWANĄ
- ✅ PRZYRODNICZĄ
- ✅ WYŁĄCZONA (Z REKLAM np wojsko)
- ✅JEŚLI BUDYNEK JEST 6M OD KRAWĘDZI DROGI – SĄ DODATKOWE PRZEPISY (bardziej liberalne).
✅ A W JAKIEJ STEFIE POZNANIA ZNAJDUJE SIĘ TWÓJ OBIEKT w kontekście uchwały o szyldach w Poznaniu??? DO USTALENIA TEGO SŁUŻY WYSZUKIWARKA — PRZEZ WPISANIE TYLKO TWOJEGO ADRESU OBIEKTU USTALISZ, W KTÓREJ STEFIE REKLAMOWEJ JEST TWOJA LOKALIZACJA - KLIKNI NA LINK;;
✅ JAKIE SĄ WSPÓLNE PRZEPISY WE WSZYSTKICH STREFACH POZNANIA DLA LITER I ZNAKÓW PRZESTRZENNYCH I PŁASKICH ;
Czym dalej od płyty starego rynku, tym przepisy są bardziej liberalne - I PRAWODAWCA USTALA MOŻLIWOŚĆ STOSOWANIA WIĘKSZYCH i W WIĘKSZEJ ILOŚCI. Na każdej ze stref są inne obowiązki w stosunku do reklamy — ich wielkości, gabarytów, standardów jakościowych i rodzajów materiałów do ich budowy. Przepisy te obwiązują w całym Poznaniu, z wyłączeniem nielicznych terenów zamkniętych przez ministra transportu. ZA ICH ZAŁAMANIE GROZI MADAT OK. 500 ZŁ ZA DZIEŃ.
We wszystkich strefach w Poznania litery 3D oraz znaki (i w ogóle reklamy) - nie mogę zakrywać istotnych elementów i detali architektonicznych budynku takich jak: balustrady, gzymsy, obramienia, balkony oraz nawet części okien i drzwi, tablic z nazwami ulic i numerami budynków. Akceptuje się stosowanie do ich produkcji reklam w postaci znaków i liter materiałów takich jak: metal, drewno, szkło lub jego imitacje, płyty kompozytowe, ledy. Uchwałodawca ustalił termin dostosowania się starych reklam do przepisów na 11 lipca 2024 r. i akceptuje się tylko 5% odstępstw od rozmiarów!
W każdej strefie — litery i znaki (szyldy) muszą zachować te same wysokości poszczególnych typów technologii zastosowanej (rodzajów wykonania reklam) — na budynku. Dodatkowo w każdej strefie – w obiektach położonych w piwnicy lub parteru – i szyldach usytuowanych na budynkach, kioski uliczne lub pawilonach sprzedaży zezwala się na max. 2 form — rodzaje szyldów (wyjątek strefa zurbanizowana, bo tu mozna stosować 3 formy), przy czym łączna liczba szyldów (również liter 3D) to max. 10 kompletów liter tj logotypów — na jednym budynku!!!
Wykonawca uchwały to Prezydent Miasta Poznania. Uchwała ogłoszona jest w Dzienniku Urzędowym województwa wielkopolskiego.
✅ NIEZBĘDNE DEFINICJE W UCHWALE MIASTA;
- Budynk kultury — ogólnodostępny obiekty kulturalny tj. muzeum lub biblioteka. Nie jest on budynkiem oświaty – który jest szkołą lub instytucja badawcza. Obiekt sportowy – to budynek kultury fizycznej, boisko, stadion itp.
- Pas ekspozycyjny – część elewacji zamykającą się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych w parterze a gzymsem wieńczącym pierwszą kondygnację nadziemną lub w razie braku gzymsu – dolną krawędzią otworów okiennych lub drzwi pierwszego piętra, a w przypadku budynków parterowych górną krawędzią elewacji.
- Odległości – odcinek mierzony pomiędzy punktami, które są rzutami pionowymi najbliższych skrajnych elementów obiektów. Wysokości – to wysokość urządzenia reklamowego wolno stojącego lub tablicy reklamowej wolno stojącej, w tym szyldu. Szerokość – szerokość urządzenia reklamowego lub tablicy reklamowej, w tym szyldu.
✅ KONKRETNA STREFA POZNANIA — I DOPUSZCZALNA PRAWEM MOŻLIWOŚĆ UMIESZCZENIA NA BUDYNKACH LITER 3D I ZNAKÓW PRZESTRZENNYCH LUB PŁASKICH (podświetlanych lub niepodświetlanych)?
✅ W STEFIE STAROMIEJSKIEJ, dopuszcza się litery i znaki 3D jak;
- W OKNIE NA PARTERZE (przestrzennych i płaskich – również świetlnych); z wyłączeniem wyświetlaczy!!! - w odległości MAX. 20 cm — od wew. strony szyby - ALE UWAGA - powierzchnia ekspozycji reklamy to max. 20% powierzchni okna!!!
- PŁASKICH LITER LUB ZNAKÓW NIEPODŚWIETLANYCH W OBRĘBIE PASA EKSPOZYCYJNEGO mocowanych równolegle do ściany bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, na długości MAX. 80% jednej elewacji i wysokości nie większej niż 0,8 m.
- SEMAFORY lub SZYLDY — W POSTACI PRZESTRZENNYCH LITER 3D LUB ZNAKÓW (RÓWNIEŻ ŚWIETLNYCH) ALE TYLKO NA ELEWACJI BUDYNKÓW KULTURY ORAZ HOTELI o grubości MAX. 6 CM i łącznej powierzchni MAX. 5 M², umieszczanych na elewacjach równolegle lub umieszczanych na elewacjach prostopadle do ściany pod kontem 45 stopni — ALE WTEDY WYSIĘG JEGO TO MAX. 0,7 M od ściany i max. jedno urządzenie tego typu na elewacji.
✅ W STEFIE CENTRUM I HISTORYCZNYCH DZIELNIC — uchwała dopuszcza następujące litery i znaki;
- LITERY I ZNAKI PŁASKIE I PRZESTRZENNE 3D PO WEWNĘTRZNEJ STRONIE OKNA (RÓWNIEŻ ŚWIETLNE) na parterze budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, w odległości MAX. 0,2 m od wewnętrznej strony szyby i powierzchni ekspozycji - JEDNAK MAX. 30% powierzchni okna.
- LITERY 3D PRZESTRZENNYCH LUB ZNAKÓW (SZYLDÓW); o grubości max. 15 cm, mocowanych równolegle do ściany budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży, w obrębie pasa ekspozycyjnego, na długości obejmującej MAX. 80% jednej elewacji, wysokości MAX. 80 cm - z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków.
- LITER LUB ZNAKÓW PŁASKICH na długości obejmującej MAX. 80% jednej elewacji i wysokości MAX. 0,8 m. w obrębie pasa ekspozycyjnego, mocowanych równolegle do ściany, bądź bezpośrednio na ścianie budynku, pawilonu ulicznego lub kiosku sprzedaży ulicznej.
- LITER PRZESTRZENNYCH 3D LUB ZNAKÓW o łącznej powierzchni max. 5 m² - ale tylko umieszczanych na elewacjach budynków kultury i budynków hoteli - równolegle lub prostopadle do ściany (o wysięgu nie większym niż 0,8 m od ściany) MAX. 1 szt. tejże reklamy na elewacje.
- LITER PŁASKICH LUB PRZESTRZENNYCH 3D LUB ZNAKÓW 3D I PŁASKICH (RÓWNIEŻ ŚWIETLNYCH) - w obrębie ostatniej kondygnacji budynku.; na długości max. 60% tej kondygnacji i wysokości MAX. 20% wysokości budynku, jednocześnie MAX. 3 m długości, umieszczonych równolegle do elewacji.
- NA DACHU BUDYNKU PRZESTRZENNYCH 3D LUB ZNAKÓW 3D, LUB PŁASKICH (TEŻ ŚWIETLNYCH), ale tylko dla firm i instutucji o powierzchni zabudowy min. 10 tys. M²; na długości max. 60% długości dachu, zadaszenia lub wiaty i wysokości max. 20% wysokości budynku, kiosku lub pawilonu, zadaszenia lub wiaty, Jednocześnie ICH WYSOKOŚĆ TO MAX. to 3 M. Litery i znaki te muszą być skoncentrowane w jednym miejscu lub dwóch miejscach elewacji budynków, a ich łączna powierzchnia ekspozycji to MAX. 30% powierzchni tej elewacji. POWIERZCHNIA CAŁKOWITEJ REKLAMY MOŻE MIEĆ AŻ MAX. 100 m².
- LITER PRZESTRZENNYCH LUB ZNAKÓW 3D WOLNO-STOJĄCYCH; o wysokości MAX. 2,5 m, dozwolonych tylko przed budynkami handlowo-usługowymi, budynkami kultury oraz obiektami sportu.
- LITER 3D PRZESTRZENNYCH LUB ZNAKÓW — NA ZEWNĘTRZNEJ POWIERZCHNI OKIEN LUB DRZWI z zachowaniem następujących zasad
1. łącznej powierzchni tej reklamy to max. 20% tych drzwi i okien i tylko na parterze budynku, kiosku lub pawilonu,
2. od zew. strony okien i drzwi w głębokości ich ościeża lub po wew. stronie szyby, przy czym wysokości tych reklama to max. 0,8 m
— jak są one umieszczone w podcieniach budynku, równolegle do elewacji,
3. powierzchnia całkowita wszystkich liter i znaków to max. 1,5 m2,
- z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru. zabytków,
4. dla dużych obiektów handlowo-usługowego - o powierzchni zabudowy min. 1000 m 2 - dopuszcza się max. 4 m2,
5. muszą być umieszczone na części elewacji zamykającej się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych, a
gzymsem lub górną krawędzią elewacji parterowych budynków.
✅ W STREFIE ZURBANIZOWANEJ uchwała zezwala na litery i znaki przestrzenne oraz płaskie;
- LITER LUB ZNAKÓW PŁASKICH w obrębie pasa ekspozycyjnego mocowanych równolegle do ściany bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku, kiosku ulicznego, pawilonu sprzedaży ulicznej lub obiektu sportu,, na długości max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m.
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW o grubości max. 0,4 m i wysokości max. 5 m,
mocowanych równolegle do ściany budynku handlowo-usługowego o powierzchni zabudowy min. 15 tys. m2 na wysokości max. 2,5 m od poziomu terenu.
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW umieszczonych w obrębie ostatniej kondygnacji budynku handlowo-usługowego, na długości obejmującej max. 30% długości tej kondygnacji.
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW W OKNACH, LUB DRZWIACH lokalu PO ICH ZEW. STRONIE na parterze budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, w głębokości ich ościeża lub po wewnętrznej stronie szyby POWIERZCHNIA TEJ REKLAMY to MAX. 20% powierzchni okna lub drzwi.
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW W PODCIENIACH BUDYNKU, LUB OBIEKTU SPORTU z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków, przy czym POWIERZCHNIA TEJ REKLAMY MAX. 20% powierzchni pojedynczego otworu podcienia nie mogą litery i znaki wystawać poza obrys elewacji.
- DOPUSZCZALNE NA DACHU-LITER LUB ZNAKI W STREFIE ZURBANIZOWANEJ.
- NA DACHU budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, z wyłączeniem niskich budynków jednorodzinnych, na długości obejmującej MAX. 30% długości dachu, o wysokości MAX. 20% budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, max. 3 m długości cała reklama.
- NA DACHU budynku handlowo-usługowego; o powierzchni zabudowy MIN.15 tys. m²,
na długości obejmującej MAX. 30% jego elewacji wysokości do 3 m.
- NA ZADASZENIU / Wiacie; na długości obejmującej MAX. 30% długości zadaszenia lub wiaty wysokość MAX. 20% elewacji i jednocześnie reklamy nie dłuższe niż 5 m.
- PŁASKICH LITER LUB ZNAKÓW długości MAX. 80% danej elewacji wysokość MAX. 0,8 m — mocowanych równolegle do ściany bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, stanowisk służących obsłudze pojazdów, myjni, budynków gastronomicznych umożliwiających bezpośredni zakup z samochodu.
- LITER LUB ZNAKÓW PRZESTRZENNYCH WOLNO-STOJĄCYCH o wysokości MAX. 3 m, zlokalizowanych przed budynkami użyteczności publicznej.
✅ W STREFIE ZIELONEJ Poznania - dopuszcza sie reklamy;
- PŁASKICH LITER LUB ZNAKÓW na długości MAX. 80% jednej elewacji i
wysokości MAX. 0,8 m kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, stanowisk służących obsłudze pojazdów, myjni i budynków gastronomi umożliwiających bezpośredni zakup z samochodu mocowanych równolegle do ściany, bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku.
- PŁASKICH LITER LUB ZNAKÓW umieszczonych w obrębie ostatniej kondygnacji budynku handlowo-usługowego lub biurowego na długości MAX. 30% długości tej kondygnacji.
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW OD ZEW. STRONY — w głębokości ich ościeża lub po WEW. stronie szyby umieszczonych w oknach lub drzwiach lokalu niemieszkalnego w parterze budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej powierzchnia szyldu TO MAX. 20% powierzchni okna albo drzwi.
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW o grubości MAX. 0,15 M, mocowanych równolegle do ściany budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej w obrębie pasa ekspozycyjnego — na długości obejmującej nie więcej niż 80% jednej elewacji i wysokości MAX. 0,8 M (czyli na części elewacji zamykającej się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych w parterze – a gzymsem wieńczącym pierwszą kondygnację nadziemną lub – w razie braku gzymsu – dolną krawędzią otworów okiennych lub drzwi pierwszego piętra, a w przypadku budynków parterowych górną krawędzią elewacji)
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW o grubości MAX. 15 cm i wysokości MAX. 0,8 m — umieszczonych w podcieniach budynku, równolegle do elewacji, przy czym ich powierzchnia całkowita ich to MAX. 1,5 m 2, z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków,
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW dla budynków wielkopowierzchniowych; o grubości max.15 cm — umieszczonych na części elewacji zamykającej się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych — a elementem architektonicznym takim jak np. gzyms, górna krawędź elewacji parteru tylko dla budynku handlowego przy powierzchni zabudowy MIN. 1000 m2 - powierzchni szyldu może być duża, bo aż 4 m2.
- PRZESTRZENNYCH LITER LUB ZNAKÓW — NA DACHU BUDYNKU.
Na dachu budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, zadaszeniu lub wiacie, na długości MAX. 30% długości dachu, zadaszenia lub wiaty,
o wysokości MAX. 1/5 wysokości budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, zadaszenia lub wiaty, jednocześnie MAX. DŁUGOŚCI jej to 3 M, z całkowitym brakiem zezwolenia dla niskich budynków jednorodzinnych o grubości max. 0,15 m.
- PRZESTRZENNYCH WOLNO-STOJĄCYCH LITER LUB ZNAKÓW o wysokości MAX. 2,5 m, zlokalizowane mogą być przed budynkami handlowo-usługowymi, budynkami kultury oraz obiektem sportu.
WZOROWA JAKOŚĆ WYKONANIA / UPRANIENIA TECHNICZNE / kompetentne pojekty - to my.
✅ JAKIE SĄ NIESTANDARDOWE EFEKTU WSPÓŁPRACY Z NASZA FIRMA ADVERTĄ - to obsługa na poziomie inżynierskim — umozliwiająca kontrola procesu wykonania liter na Państwa budynku - od projektowania po montażu. Wsparciem są tu posiadane i udokumentowane uprawnienia i odpowiednie wykształcenie techniczne oraz 20 lat w branży reklamowej. Umożlwia to wykonanie projektów na odpowiednim poziomie, nawet jeśli są bardzo trudne. Istnieje możliwość załatwienia przez nas spraw urzędowych - pozwoleń na umieszczenie reklam. A w tej branży nie jest to częste. INNE KORZYŚCI ze współpracy z nami;
✅ Ponadprzeciętna widoczność w dzień i w nocy liter (korzystniejsza w porównaniu z kasetonami lub szyldami świetlnymi).
✅ Wzrost rozpoznawalności i prestiżu marki oraz sprzedaży.
✅ Lepsza estetyka budynku lub wnętrza.
✅ Komfort stabilnej firmy - 20 lat w baraży — bezpieczeństwo jakościowe i finansowe.
✅ Korzystne ceny — w stosunku do oferowanej jakości reklam.
✅ Montujemy litery świetlne na dachach - słupach reklamowych - pylonach, no i głownie na ścianach i halach
✅ W rozsądnych terminach kilku tygodni (2 do 10).
✅ Dla przedsiębiorców powinien istotne być to, że reklama przestrzenna - w przeliczeniu na czas ekspozycji i ilości osób, które ją widzą (współczynnik ekspozycji reklamowej) - jest bezkonkurencyjnie korzystna w stosunku do innych typów reklam (np. bilbordów wynajmowanych). Zdarza się nawet jest ważniejsza od reklamy w intrenecie. Przykładowo - jeśli komplet liter świetlnych kosztują inwestora 20 000 - i będzie wykorzystywany 10 lat, to miesięczny koszt wyniesie zaledwie ok. 90 zł miesięcznie (plus max 20 zł za prąd miesięcznie). No trudno za taką cenę - o tak skuteczniej działającą formę reklamy. Właśnie dlatego tę reklamy wykonujemy od ponad 20 lat, bo wszyscy Klienci są zadowoleni z inwestycji bo mają konkretne korzyści i bezpieczeństwo techniczno-jakościowe liter. Nie spotkaliśmy jeszcze ani jednego Kontrahenta, który żałowałby zakupu swojej reklamy świetlnej w postaci liter 3d. To działa, po prostu. Wyłącznie licencjonowane komponenty do produkcji, takich firm jak Bergmann (nie używamy tanich zamienników z ChRL, i to na żadnym etapie produkcji). Wybór jest na podstawie bezpłatnej wizualizacji komputerowej.
Reklamowe Litery świetlne 3D - gdzie można je umieszczać? Litery świetlne przestrzenne 3d montuje się również wewnątrz budynków (tu raczej z poświeatą delikatną - z efektem halo lub bez podświetlenia. Oczywiście głównie na zewnątrz budynków, zarówno na ścianach jak i dachach budynków. Litery można montować również do aluminiowych paneli z podkonstrukcją aluminiową (co daje dodatkowy efekt estetyczno-wizualny) ale też na ścian z betonu lub cegieł (również ocieplonych styropianem), ale także na betonie architektonicznego. Na halach przeważnie montujemy litery 3d do płyt obornickich na profilach alu. Litery również montować mozna na szyldach oraz pylonach reklamowych. Litery przestrzenne 3D - jak je wykonujemy? Litery świetlne można wykonać praktycznie z każdego materiału tj. stali nierdzewnej, aluminium, blachy stalowej, pleksi, a nawet drewna. My jednak przeważnie wykonujemy je z aluminium giętego lub giętej spawanej blachy aluminiowej przy większych gabarytach. W literach świecących zazwyczaj licem jest pleksi lub baner świetlny (baner konieczny jest przy literach powyżej 2 m wysokości), a boki liter są z blachy malowanej na dowolny kolor. Ciekawą opcją jest delikatne podświetlenie od tyłu - tzw. halo, tj. w literze montuje się od tyły ledy po niewidocznej stronie litery, co daje efekt halo (poświaty za literami).
✅ Dlaczego sesnownie jest z nami działać? Bo działasz bez ryzyka jakościowego!!!
Od lat 90-tych zajmujemy się produkcją liter 3d i reklam podświetlanych. Pracujemy w oparciu o nowoczesny park maszynowy w postaci stołów frezujących, giętarek, frezarek oraz maszyn druku wielkoformatowego i ploterów. Wykorzystujemy maszynową produkcję korpusów liter, co pozwala nam na wykonywanie zleceń w krótkim czasie. Wykorzystujemy wyłącznie oryginalne i profesjonalne materiały europejskich producentów lub koreańskich - nigdy chińskich tj. tanich zamienników.
Nasze produkty nie są w grupie najtańszych na rynku - ponieważ używamy wzorowej jakość komponentów i reprezentujemy personel o wysokich udokumentowanych kwalifikacjach. Udowodnimy to na spotkaniu z Państwem i mogą też to potwierdzić nasi Klienci. Tego co wykonujemy, nie uzyska się przy nadmiernie zaniżonych nakładach na personel i komponenty. Zespół posiada stosowne wszechstronne uprawnienia, zarówno techniczne, wysokościowe, projektowe, a nawet inżynierskie. Nasi projektanci zwracają uwagę na luminację diod LED, optymalny kąt widzenia reklamy, a także głębokość i odcienie kolorystyczne oraz odległości od odbiorców. To właśnie dzięki tym szczegółom, twoja podświetlana reklama będzie się wyróżniać - jakością, skutecznością i estetyką.
Warto znaleźć partnera z obsługą o wysokich kwalifikacjach, by uzyskasz efekt wow - nie tylko wizualnie, ale i techniczy. I przez wiele lat twoja reklam nie będzie generował problemów - a same zyski. Każdy projekt wyceniamy indywidualnie wg. zasady, że najpierw skrupulatnie planujemy, projektujemy i organizujemy, a dopiero potem wycenianiamy, wykonujemy i kontrolujemy.
STOSUNEK WYSOKOŚĆ LITERY / CENA - 1 SZT. LITERY NETTO; 30 CM/450 ZŁ. 40 CM / 600 ZŁ. 50 CM / 700 ZŁ. 60 CM / 800 ZŁ. 70 CM / 900 ZŁ. 90 CM / 1300 ZŁ. 110 CM / 3000 ZŁ. 120 CM / 4000 ZŁ. 150 CM / 9000 ZŁ. 200 CM /14000 ZŁ.
✅ W jakich regionach wykonujemy zlecenia dla firm?
Najczęściej wykonujemy prace w województwach takich jak; Poznańskim, Łódzkim, Mazowieckim, Zachodniopomorskim, Pomorskim, oraz Lubuskim, w takich miastach, miejscowościach, wsiach jak; Poznań, Łódź, Warszawa, Szczecin, Bydgoszcz, Kalisz, Koszalin, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Płock, Włocławek, Inowrocław, Piotrków Trybunalski, Leszno, Lubin, Gniezno, Ostrów Wielkopolski, Tomaszów Mazowiecki, Pabianice, Głogów, Starogard Szczeciński, Słupsk, Piła, Konin, Kołobrzeg, Świnoujście, Legionowo, Piaseczno, Pruszków, Żyrardów, Skierniewice, Kutno - oraz na granicy zachodnia w Żagań, Żary, Zgorzelec, Bolesławiec, Słubice i wielu innych miejscowości których nie zdołałem tu już wymienić. Oczywiście dla Klientów sieciowych, realizujemy zlecenia na terenie całego kraju, a nawet Europy.
Pracujemy zatem najczęściej w Polsce zachodniej i północnej oraz czasami na terenie niemieckojęzycznej części Europy. Ale z czego jesteśmy szczególnie dumni, nasze reklamy świecą już na 4 kontynentach - poprzez wysyłkę przez naszych Kontrahentów sieciowych ich reklam - wyprodukowanych u nas - do ich oddziałów np. w Azji, Afryce itd.
✅ Zapraszamy do kontaktu z nami:)
Adverta Sp. z o.o. - reklamy na budynkach i pylony.
Sławomir Wiśniewski - marketing i obsługa Inwestora.
tel. 696 655 786
s.wisniewski@adverta.com.pl
https://www.adverta.com.pl/pl_PL/litery-3d-poznan-swietlne/